Kategorie produktów
Strony informacyjne


Najczęściej zadawane pytania
Sposoby dostawy dostępne na zakupyutadka.pl to: dostawa do domu lub odbiór osobisty.
Zakupy do domu w wybranych lokalizacjach dostarcza własny dostawca oraz firma wolt, zewnętrzny dostawca lub na terenie całej Polski – firma kurierska. Zamówienie można odebrać również osobiście w sklepie stacjonarnym.
Koszty dostawy są zależne od kwoty i rodzaju Twojego zamówienia. Przyjmujemy standardową stawkę przesyłki kurierskiech w przypadku przesyłek standardowych. Jeśli przesyłka przekracza wagę wskazaną przez firmę kurierską, koszty ulegają zmianie adekwatnie do rozmiaru i wagi przesyłki.
Zamówienia z wybraną opcją odbioru osobistego można odebrać pod adresem:
ul. Stanisława Lema, nr 4, lok. 302, 80-126 Gdańsk
Jeśli dojazd do Ciebie jest chwilowo utrudniony lub masz inne uwagi i sugestie dotyczące dostawy, napisz nam o tym.
Edycja w panelu klienta nie jest możliwa, należy złożyć nowe zamówienie lub skontaktować się z nami telefonicznie w celu ustalenia, co mamy dołożyć do złożonego zamówienia. Płatność za dodatkowy produkt odbędzie się online(ze specjalnym kodem rabatowym odejmującym koszty dostawy) lub za pobraniem.
Numer zamówienia zostanie przesłany do Ciebie emailem po złożeniu zamówienia, możesz je śledzić na stronie firmy kurierskiej.
W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, podaj numer zamówienia, a nasi pracownicy zajmą się tym zadaniem. Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, gdy paczka jeszcze nie wyruszyła z naszego magazynu.
Jeśli nie uda się uzupełnić zamówienia, wówczas Klientowi zostaną zwrócone pieniądze za brakujące produkty lub po konsultacji przydzielony odpowiedni rabat na następne zamówienia.
Dla bezpieczeństwa naszych Klientów korzystamy z bezpiecznych transferów gotówki – bezpieczeństwo zapewnia system płatniczy Przelewy24.
Zamówienie można opłacić w ciągu 15 minut od momentu przejścia na stronę przelewów.
Od momentu złożenia zamówienia należy je opłacić w ciągu 3 godzin, po tym czasie system anuluje je automatycznie. W przypadku problemów z płatnością możesz spróbować jeszcze raz. W tym celu w panelu klienta wybierz opcję “Szczegóły konta” a następnie w historii zamówienia wybierz opcję “Edytuj zamówienie”.
W naszym sklepie nie ma kwoty minimalnej zamówienia.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Za zamówienie z odbiorem osobistym w sklepie możesz zapłacić gotówką.
Reklamację można złożyć telefonicznie lub drogą elektroniczną. Przygotuj numer zamówienia przed rozmową telefoniczną lub wpisz w tytule wiadomości, którego zamówienia dotyczy.
Jeśli zamówienie jeszcze nie wyjechało z naszego magazynu zadzwoń do nas i porozmawiaj z naszym pracownikiem w celu rezygnacji zamówienia. Do 14 dni od momentu złożenia zamówienia można z niego zrezygnować bez podania przyczyny – nie dotyczy to produktów świeżych oraz takich które mogą się zepsuć podczas podróży, produktów otwartych lub zniszczonych.
Na reklamację odpowiadamy w ciągu 14 dni.
Formularz rejestracji na zakupyutadka.pl przewiduje podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia:
imię i nazwisko
adres
numer telefonu
adres e-mail
Aby usunąć konto, napisz do nad email, po 24h Twoje konto wraz z całą historią zakupów zostanie bezpowrotnie usunięte.
Po przejściu do koszyka widoczne jest pole “Kod rabatowy”, po wprowadzeniu kodu koniecznie kliknij na ikonę “Potwierdź”.
Tak, w sklepie można kupić alkohol. Mogą go kupić tylko osoby pełnoletnie. W przypadku odbioru osobistego, nasz pracownik sprawdza wiek osoby odbierającej zamówienie. W przypadku przesyłek kurierskich stosujemy inne metody sprawdzania.
Osobom nieletnim alkoholu nie sprzedajemy!
